Complexul Turistic și de Natație, vacă de muls pentru presa aservită | Bani cu sacul pentru ziariștii care îi laudă pe șefii Complexului + baza a ajuns într-o stare deplorabilă

By
Updated: August 22, 2018

Complexul Turistic de Natație din Târgoviște ar fi trebuit să reprezinte unul dintre polii de interes ai municipiului reședință de județ din Dâmbovița. De la proiectare, însă, direcția a fost alta: în afara bazinului olimpic, acoperit, dotările sunt la nivelul unui hotel de trei-patru stele din afară: două piscine minuscule și câteva tobogane, la care angajații CTN – în fapt foști agenți de pază la Municipal Security, societate condusă de Tomescu Constantin, omul care deunăzi lăuda Jandarmeria pentru intervențiile din Capitală din 10 august – dau drumul la apă doar când există clienți pe zona respectivă. În mod firesc, interesul localnicilor – nu mai pomenim de turiști – a fost redus, din prima zi în care s-au vândut bilete. Pătrașcu Eugen, fost director, și Prisăcaru Ciprian, actual manager al CTN, au pompat sume imense către presa aservită, pentru reclamă și publicitate. În 2017, de exemplu, Direcția Complex de Natație din cadrul Primăriei Municipiului Târgoviște a plătit 60.889 către organele media care au prezentat, în termeni pozitivi, evenimentele de la fosta Bază de Agrement. În primele șapte luni ale anului în curs, sub managementul aceluiași Pătrașcu Eugen, fost consilier local, viceprimar, fost și actual depanator TV, CTN a încheiat și onorat contracte de imagine în valoare de 55.881 lei. DB-sport.ro l-a contactat pe depanatorul TV instalat politic în funcția executivă de la Complex în vara lui 2016, pentru lămuriri în privința banilor alocați presei în ultimele 18 luni. Pătrașcu a răspuns abia la al treilea apel telefonic: “Așa și? Am dat la presă, nu știu eu cât. Au fost niște referate. Am făcut și investiții, am dat și la presă. Ne vedem mâine dimineață, cu cifrele în față. Nu mai știu eu acum cui și cât am dat, dar da, aveți dreptate, au fost contracte cu presa. Hai că sunt la volan și nu vă aud. Alo? Alo?“. Povestea merge mai departe: înscăunat manager la sfârșitul lunii iulie, după un concurs la care a candidat singur, așa cum e obișnuit, Prisăcaru Ciprian a semnat imediat un contract de promovare a imaginii cu Columna TV, în valoare de 15.000 lei, pentru cinci știri pozitive, fiecare remunerată cu câte 3.000 lei. Intermediarul combinației ar fi fost, spun sursele noastre, controversata Ștefan Anda, redactor/moderator la trustul amintit, (încă) corespondent pe județul Dâmbovița la Radio România Actualități, personaj care ar fi introdus în ecuația contractelor și alți jurnaliști, vezi cazul lui Enache George, ajuns în atenția IPJ Dâmbovița, despre care DB-sport.ro a scris de curând. “Așa este. Am semnat cu Columna TV un contract de 15.000 lei. Il găsiți pe SEAP, este public, nu am nimic de ascuns. Am avut drept de a semna și de angaja din prima zi de când am venit la Complex. Strategia a fost, de la început, să existe expunere pe cele două televiziuni locale (n.r Columna TV și MDI TV). CTN a avut contracte tot timpul cu aceste televiziuni”, a vorbit Prisăcaru pentru DB-sport.ro. Lucrurile nu au fost atât de roz în relația televiziuni – Complex de Natație, dovadă materialele prezentate în 2016 de MDI TV. Între timp, ca și exemplu, pe fondul prăbușirii acestei entități mass-media din Dâmbovița, CTN a ajuns finanțator pentru trustul din strada Cooperației.

P.S. DB-sport a intrat în posesia unor documente care atestă combinații dubioase între un colaborator Columna TV și Centrul Județean de Cultură Dâmbovița. Vom reveni asupra subiectului, unul cu iz penal pentru organele de cercetare.

P.S. 2 În timp ce managerii CTN dau bani cu sacul ziariștilor, clienții stabilimentului se declară nemulțumiți de condițiile oferite.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *