Din jongleriile lui Cordoș & Posteucă: o invitație pentru antrenorul Chindiei, 5 pentru Oprița, de la CSA + cum a plătit vicepreședintele clubului mai multe bilete decât și-a însușit GRATUIT responsabilul de marketing

By
Updated: September 13, 2023

Detalii uluitoare despre practicile de la Chindia în mandatul de președinte al lui Andrei Cordoș, un fost jucător la FC Vaslui și în “ilustrul” campionat din Maldive, uns în iunie în funcția executivă de la Târgoviște ies la iveală de la o zi la alta, întregind un tablou al suspiciunilor și amatorismului. Așa cum am promis, revenim cu detalii despre modul cum s-au distribuit biletele, invitațiile și tichetele de parcare la primele meciuri ale echipei din Târgoviște în acest sezon, din nou cu cifre exacte, ca și în episodul anterior, care l-ar fi deranjat teribil pe Andrei Cordoș, tipul dispus la conflicte și amenințări, mai puțin obișnuit cu performanța. Le luăm pe rând:

Militaru – Oprița 1-5. În teren 1-1! 

Antrenorul principal al Chindiei din 8 august, omul care a riscat să vină la Târgoviște unde se mai aflau doar trei seniori, Ioniță, Șerban și Dinu, a primit o singură invitație pentru apropiați la meciul de debut în campionatul Ligii a 2-a, cu CSA Steaua, pe Eugen Popescu. În schimb, responsabilul pe partea de ticketing, personaj agățat politic, dar limitat serios, ca și aptitudini, a emis cinci bilete gratuite pentru… Daniel Oprița, antrenorul oaspeților. La primul meci în organizare proprie în Liga a 2-a, la Târgoviște, Cordoș a decis ca toți copiii să plătească bilet, indiferent de vârstă. Scenariul s-a repetat la meciul cu Gloria Buzău, iar apoi, după reproșurile suporterilor, accesul copiilor sub 7 ani a fost gratuit cu Unirea Slobozia. Ironia sorții, înfrângere acasă!

ProActiv pe bani, Posteucă pe gratis!

Un alt episod de-a dreptul halucinant de la meciul cu CSA Steaua: unul dintre sponsorii principali ai echipei, Lorin Petrescu, proprietarul ProActiv, companie care și-a achitat – ba chiar și în avans – alocările financiare, a se citi sponsorizări, către Chindia, apare în statistici ca și cumpărător de tichete la meciul unde Silviu Posteucă a împărțit invitații după bunul plac. Lorin, care este și vicepreședintele clubului, din iunie, a plătit aproape 600 lei pentru 16 tichete, în vreme ce în dreptul lui Posteucă, remunerat de Chindia printr-un contract de prestări servicii, apar peste 20 de bilete gratuite, pe care și le-a printat de unul singur. Tot la acel meci, reprezentanții BEDA, alt sponsor al Chindiei, și-au plătit singuri biletele. Solicităm Primăriei Municipiului Târgoviște și Consiliului Județean Dâmbovița poziții oficiale pe acest subiect.

26 parking-uri pentru Andrei, fără număr!

Chindia – Gloria Buzău, 22 august, 1-1. Într-o singură zi, din platforma de ticketing au fost emise, “Parking VIP Andrei”, 26 de tichete de parcare! Adică undeva la 25-30% din capacitatea parcării, de 270 de locuri, dacă le excludem pe cele pentru Poliție, Jandarmerie, Pompieri, arbitri, observatori șamd. Practic, un loc din trei a fost la dispoziția lui Andrei (n.r Cordoș!). Nu e de mirare că în total, la acest joc, Chindia a încasat bani pentru opt locuri de parcare, conform datelor din platformă, adică 120 lei. Separat, au fost probabil vândute locuri și la casele de bilete, odată cu emiterea biletelor fizice. Câte, doar Andrei știe.

La un moment am mers cu băiețelul meu sa fac o poza cu stema Chindiei de pe ușa de acces către loje (voiam sa fac si eu o postare frumoasa pe Facebook). Abia am deschis camera la telefon și încercam să centrez stema în poza că a și apărut unul cu tupeu ca să mă dau la o parte să intre el. După asta, el zice: “Doamne ferește, ăsta face poza la ușa!”. Ii zic:”Aveți răbdare 5 secunde, că nu muriți dacă așteptați un pic! Fac poza cu stema echipei, nu cu ușa.” El: “Da bă, dar ne ții pe noi la ușă ca faci tu poze?” Dialogul a continuat, cu omul pe un ton superior și jignitor, că trebuia sa înțelegem cine e el și cât de important e pe acolo. Habar nu am cine era, dar vă spun ca Dl Lorin Petrescu, care dă niște bani la echipa asta, a stat în tribună chiar în fața noastră. Păi cum vine asta, fraților? Sponsorul echipei nu are loc la loje?- Marius Nica, postare pe pagina de Facebook DB-sport.ro

*** În următorul episod: cum a ajuns jurista clubului să organizeze conferințe de presă și cum se ascunde printre ghivece de flori așa-zisul responsabil de marketing. Revenim 🙂

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *